Sunday, January 29, 2012

promosi produk CATALYST VCO


salam..

Dalam kebz-an membasuh dan mengiron baju tetibe terasa nak update blog nie..so entry kali nie adalah tentang produk yg berada di kedai kami..tak lain xbukan produk catalyst yg terkenal dengan keberkesanan minyak kelapa dara nyer tue...

so kali pertama saya diperkenalkan dengan produk nie oleh kawan seangkatan saya..kak niessa..tapi mase tu tak rase nak try pong..die pon just bgtau die jual product tu..tapi 1 hari tergerak lah nak mencuba...hahaa..saje nak mencuba..so belilah dan try xsampai 2minggu saya dah nampak prubahan yg positif..yg mane kulit saya menjadi licin hehee..(maklumlah kulit sensitif)..so saya pon try plak dengan collegen lagi bertambah licin n mude je rase(sedangkan mmg saya muda pon bru 20tahun hahahaa)..disebabkan produk yg baguss jadi saya pon mengambil keputusan untuk menjual produk tersebut dan berkongsi dengan org lain tentang kehebatan produk nie..

so semua yg dah mencuba produk nie semuanya terus menggunakan sehingga sekarang..kesan2 selulit sume tercabut nyahhh..hahaa power kan..parut jatuh motor dulu pon makin kurang jelas dah..hehee..sekarang aku nak berkongsi plak dengan pembaca blog nie,pelanggan2 JC,sape2 je lah..xrugi korg try benda power nie..lau benda dah bagus jangan plak nak tnya aku.."kalau kite benti makan produk ni ape jadi erk?"...dengan selambe aku akan jawab..lau ko benti makan makanan ape jadi erk?hahaa..sebab badan kite ni memerlukan sumber tambahan lain..sumber yg dalam badan mungkin dah terlebih penggunaan nye tanpa kite perasan..so makanan tambahan nie lah yg membantu kite kekalkan sumber yg diperlukan dalam badan ok..ada faham anak2..hahaa..

k lah ni promosi DARI JOM CUCI laundry shop,Puncak Jalil:

CATALYST VCO/HAIR SERIES/MEXORA

1 UNIT =RM38.00
2UNIT =RM 75.00
3UNIT =RM112.00

CATALYST COLLAGEN/FIBRE DRINK/MINDSTAR

1UNIT = RM58.00
2UNIT =RM115.00

CATALYST FEMME/MEN VITA

1UNIT = RM 45.00
2UNIT =RM 90.00
3UNIT = RM 130.00

so kenalah merajinkan diri korang ke jomcuci ye untuk mendapat harga promosi..nak seribu daya gitu..hahaa..

PROMOSI AKAN BERAKHIR PADA PENGHUJUNG BULAN FEBUARI 2012 HARAP MAKLUM YE..LEPAS TU HARGA RETAIL BIASA..SO JANGAN BERTANGGUH MEH AR SINI...

pape leh call 012-2146404 untuk pertanyaan

No comments:

Post a Comment